FARSDAG på museet

• Norsk Luftfartsmuseum Olav V gate , Nordland, Norway (map)

Foto: Marte Mølstre

Vi feirer far!

Ta med far på museet søndag. Vi gir alle fedre 50% rabatt på inngangsbilletten. Finn den perfekte farsdagsgaven i gavebutikken vår.

BLI PILOT utstillingen
La far teste ut de interaktive stasjonene i utstillingen “BLI PILOT”, I BLI PILOT får far teste seg selv og sine praktiske og fysiske egenskaper. Mange av testene er morsomme. Har far god reaksjonsevne? Syns far det er vanskelig å gjøre mange ting på en gang? Test far og hele familien. :)

LEGO bord med fly LEGO
Vi har satt opp et legobord med masse kul FlyLEGO. Her kan dere bygge og kose dere.

Foto: First Scandinavia

Spill og tegnesaker
Vi setter ut ulike spill i LEGO rommet, slik at hele familien kan bryne seg. Dere kan fargelegge fly eller tegne.

Foto: Marthe Mølstre

MUSEUMSAPP

Digital guiding i museet på engelsk og norsk
Les og lytt til historier mens du vandrer rundt i museet. Appen passer for både den fly-interesserte, den historieinteresserte, og den som bare vil la seg underholde.

Åpen kafe

Cafe Gidsken er åpen med hjemmelagede kaker og kjempegode vaffelkaker etter hemmelig oppskrift.

Åpningstider:
Museet: Lørdag - søndag kl. 11.00 - 17.00.

Cafe Gidsken: Lørdag - søndag kl. 11.00 - 16.00.

Museumsbilletter:
Kjøp billetter i resepsjonen for å få 50% rabatt på billetten til far.

Earlier Event: November 12
HELGEPROGRAM