5 grunner til å besøke museet i juletiden

Nå er det mye å oppleve på Norsk Luftfartsmuseum i Bodø. Her er fem gode grunner til å ta med familien på et besøk rundt juletiden. PS. Vi har åpent i romjulen og har alle smittevernstiltak på plass.

1. Flypakken

Flysimulator og museum i én pakke. Nå kan du få to opplevelser til rabattert pris. Pakken finnes både for familie, par og som gavekort. Årets julegave.

apps-kopi.jpg

2. Ny app

Få mer ut av besøket med vår digitale guide. Få historier, bilder og fun- facts om flyene og ikke minst så kan du bli med på en historisk reise. I julen kan du også bli med i “jakten på julekulene” gjennom appen

0N7A8853-kopi.jpg

3. Jakten på julekulene

Ta med familien på årets jakt! I år kan du til og med bruke den nye appen vår i jakten. Ellers finner du selvsagt arket du kan fylle ut i resepsjonen. Fine premier trekkes før nyttår.

B0056334.JPG

4. Ny utstilling om andre verdenskrig

Hvis du skal få med deg en utstilling i år, få med deg denne. Forbered deg på å bli grepet av historien om krigens ødeleggelser og menneskeskjebner. I sentrum står et nyrestaurert fly med en helt spesiell historie. Museets største temporære utstilling noensinne.

0N7A9826.jpg

5. Deilig julemat

Vi får mye skryt av vår julemat hvert eneste år. Ta med kolleger eller familien og nyt ubegrenset med pinnekjøtt, ribbe, medisterkaker og masse godt tilbehør.

Velkommen inn til oss i juletiden!