Selskap, event eller teambuilding i Bodø

Norsk Luftfartsmuseum tilbyr selskap, konferanse og aktiviteter for både private og bedrifter.

iStock-881521012.jpeg

For bedrifter

Teambuilding opplevelser, selskap og konferanser. Les mer om hva vi kan tilby din bedrift.

Selskap for private

Julebord, konfirmasjon, minnestund, dåp, bursdagsfeiring etc. Kontakt oss for å bestille ditt arrangement.

Kurs og konferanse Bodø

Kurs og konferanse

Auditoriumet som passer ypperlig for å holde kurs og konferanser. Hos oss kan du kombinere faglig innhold med spennende besøk eller en omvisning i museet.

Selskap og arrangement

Vi tilbyr en unik opplevelse hos oss med middag i utstillingen eller i vår kafé. Vi skreddersyr ditt arrangement og sørger for deilig mat basert på lokale råvarer.

Go to Gate - bedriftsopplevelse

Team building med Go to Gate

La deg engasjere på vår flytur tilbake i tid mens du oppdager luftfartshistorien. Teamet ditt kommer til å ha det morsomt mens dere får en lærerik opplevelse.

Å spise middag under vingene på et fly, ga en helt unik stemning til kvelden vår